مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-25دانش

میز دانشجو| جزییات تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دانشگاه آزاد


میز دانشجو در این قسمت به جزییات تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دو رشته یا دو مقطع تحصیلی در دانشگاه آزاد می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  شیوه نامه تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دو رشته یا دو مقطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای راه کنش اصلاح نظام جذب، حمایت و ارزیابی تحصیلی دانشجویان برمبنای رویکرد یادگیری عمیق مبتنی بر داده های پیمایشی از بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی تدوین شده است.

* شرایط پذیرش دانشجویان غیرپزشکی در دو رشته یا دو مقطع  پذیرفته شدگان در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته (تمام وقت یا پاره وقت)، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد واحدهای دانشگاه آزاد یا یکی از دانشگاه ها یا مؤسسات آموزش عالی، علاوه بر امکان تحصیل به صورت حضوری و یا مجازی در مقطع و رشته قبولی (یا تحصیلی)، می توانند در یک رشته دیگر در همان مقطع یا در مقاطع تحصیلی پایین تر در واحد دانشگاهی محل پذیرش (یا تحصیل) یا واحدهای استان محل تحصیل و یا واحد الکترونیکی به طور همزمان تحصیل کنند.

پذیرش ممتازین در دو رشته:  دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی پیوسته، می توانند در صورت قبولی در یک رشته با آزمون، در رشته دوم از گروه آزمایشی یکسان (رشته های متجانس) با رشته اول که در واحد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| جزییات تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دانشگاه آزاد

میز دانشجو| جزییات تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دانشگاه آزاد